Plasarea comenzii pe site
Atunci când plasați o comandă pe site, va fi necesar să furnizați anumite date personale pentru procesarea comenzii. În mod opțional, aveți posibilitatea să creați un cont de utilizator, ceea ce va economisi timpul dumneavoastră pentru viitoarele comenzi, întrucât nu va mai fi necesar să introduceți din nou aceleași informații.

Am implementat măsuri adecvate pentru a asigura confidențialitatea datelor și securitatea plăților efectuate pe site, însă nu putem fi responsabili pentru pierderile suferite în cazul în care un terț obține acces neautorizat la informațiile furnizate la momentul plasării comenzii.

Prin finalizarea comenzii, confirmați că toate datele oferite pentru procesul de comandă sunt corecte și complete.

De asemenea, prin finalizarea comenzii, sunteți de acord ca vânzătorul sau o terță parte responsabilă cu livrarea produselor să vă contacteze telefonic, dacă este necesar.

Orice comandă plasată depinde de disponibilitatea produselor și de capacitatea de livrare. În cazul în care produsele comandate sunt disponibile și livrarea poate fi efectuată, vânzătorul va accepta comanda. Dacă toate informațiile sunt corecte, comanda va fi confirmată prin e-mail. Dacă livrarea nu este posibilă, veți fi notificat prin e-mail sau telefonic.

Conform legislației în vigoare, băuturile alcoolice pot fi achiziționate doar de persoanele care au împlinit 18 ani. Comenzile care conțin băuturi alcoolice pot fi anulate în orice moment, dacă se constată că utilizatorul care a plasat comanda este minor.

Anularea comenzii de pe site
Dacă doriți să anulați o comandă, vă rugăm să notificați imediat vânzătorul, de preferință prin telefon. Dacă vânzătorul acceptă anularea, nu vor fi aplicate taxe suplimentare de anulare. În cazul în care vânzătorul refuză anularea comenzii din cauza faptului că livrarea a fost deja pregătită și/sau comanda este în curs de livrare, comanda nu poate fi anulată. Comenzile deja expediate nu vor fi rambursate.

Dacă anularea a fost solicitată în timp util și vânzătorul a acceptat-o, suma totală, inclusiv taxa de livrare inițială, va fi returnată în termen de până la 14 zile lucrătoare, dacă este cazul.

Contravaloarea unei comenzi deja livrate nu va fi rambursată decât dacă motivul anulării este din vina vânzătorului (de exemplu, produsul nu corespunde descrierii).

Vânzătorul poate anula o comandă dacă produsul nu mai este disponibil. În acest caz, veți fi notificat și veți primi înapoi orice sumă achitată.

Vânzătorul poate anula comanda plasată de utilizator, fără a oferi o notificare prealabilă și fără obligații ulterioare, în următoarele cazuri:

  • Neacceptarea tranzacției de către banca emitentă a cardului utilizatorului în cazul plății online;
  • Invalidarea tranzacției de către procesatorul de carduri agreat de vânzător, în cazul plății online;
  • Furnizarea de date incomplete sau incorecte de către utilizator.

Prețurile și Plata comenzilor de pe site

Toate prețurile sunt exprimate în RON, cu TVA inclus.

Taxele de livrare ale vânzătorului sunt listate pe site și pot fi verificate înainte de efectuarea unei comenzi. Aceste taxe pot varia în funcție de distanța dintre utilizator și vânzător. În cazul în care utilizatorul furnizează informații suplimentare care modifică comanda inițială (de exemplu, schimbarea adresei de livrare sau adăugarea unor adrese suplimentare), taxele de livrare pot fi ajustate.

Prețul total al comenzii, inclusiv taxele de livrare și alte costuri suplimentare, va fi afișat pe site în momentul plasării comenzii. Plata completă trebuie efectuată pentru toate produsele comandate. Plata poate fi realizată fie în numerar la livrare, fie online, prin intermediul site-ului.

Dacă alegeți plata online, aceasta trebuie efectuată înainte de livrarea comenzii. Pentru securitatea plății online, datele cardului dumneavoastră de debit/credit vor fi criptate, astfel încât să fie protejate împotriva interceptării de către terți. De asemenea, banca emitentă a cardului dumneavoastră poate confirma plasarea comenzii.

Plățile sunt procesate de NETOPIA Payments SRL, înregistrată la Registrul Comerțului sub nr. J40/9170/2003, cod unic de înregistrare RO15565496, cu sediul în Bd. Dimitrie Pompeiu 9-9A, IRIDE BUSINESS PARK, Clădirea 24, etaj 4, Sector 2, București, 020335.

Modalități și termeni de livrare
Comenzile vor fi livrate la adresa comunicată de utilizator în momentul plasării comenzii, de către livratori angajați ai societății noastre sau de o terță parte cu care vânzătorul a încheiat un contract pentru prestarea serviciilor de livrare.

Timpul de livrare în cazul comenzilor telefonice este cel indicat la momentul plasării comenzii, iar în cazul comenzilor online acesta va fi comunicat împreună cu confirmarea comenzii. Acesta poate varia în funcție de mai mulți factori, independenți de voința noastră (ex. condiții meteo, trafic sau numărul de comenzi aflate în lucru). Termenul de livrare variază între 30 și 60 de minute, dar termenul mediu de livrare este de 45 de minute. Programul de livrare este de la 11:00 la 21:00. Livrările se fac prin intermediul livratorilor angajați ai companiei noastre. Vânzătorul nu este răspunzător pentru pierderile, daunele sau cheltuielile care pot apărea din cauza livrării cu întârziere.

Comanda minimă în localitatea Carei trebuie să cuprindă produse în valoare de 50 de lei, iar în afara localității comanda minimă este de 200 de lei. La comenzile cu livrare în afara localității Carei se percepe o taxă de transport de 20 de lei. Efectuăm livrări gratuite în anumite zone ale municipiului Carei. Ne rezervăm dreptul de a decide dacă putem livra în afara ariei de livrare și în timp util, comanda minimă variind în funcție de distanța adresei de livrare față de punctul de lucru al societății, de unde se efectuează livrarea.

Utilizatorul se obligă să fie prezent la recepționarea comenzii la adresa indicată în comandă. În cazul în care utilizatorul nu este disponibil să recepționeze personal comanda, acesta va desemna o altă persoană în locul său. Utilizatorul are obligația de a verifica corectitudinea informațiilor furnizate cu privire la adresa de livrare, înainte de validarea comenzii (strada, numărul străzii, blocul/clădirea, numărul, etajul, codul interfonului, codul poștal). În cazul unor erori la introducerea acestor informații, vânzătorul nu va fi responsabil pentru imposibilitatea livrării comenzii, livrarea cu întârziere sau orice alte consecințe.

La solicitarea vânzătorului sau a livratorului, utilizatorul va face dovada identității sale, dacă este necesar, prin prezentarea unui act emis de autoritățile oficiale și va comunica numărul comenzii. În cazul livrării la o locație aleasă de utilizator, în situația în care livratorul nu poate avea acces în locația respectivă, utilizatorul trebuie să se asigure că poate recepționa comanda.

Vă rugăm să țineți cont de faptul că vânzătorul poate să nu poată livra în toate locațiile. Astfel, este posibil ca pentru unele locații, vânzătorul să nu poată onora comenzile (exemplu: instituții de învățământ, instituții ale structurilor statului cu acces restricționat, clădiri cu acces public limitat, zone inaccesibile etc.). În astfel de situații, vânzătorul va informa utilizatorul prin intermediul datelor de contact furnizate la plasarea comenzii. În cazul imposibilității livrării la adresa indicată, comanda va fi anulată sau livrarea va fi redirecționată către o adresă alternativă.

Prin acceptarea Termenilor și condițiilor de utilizare și a Politicii de confidențialitate, utilizatorul ne autorizează să folosim, să stocăm sau să procesăm informații personale, pentru a asigura livrarea produselor. În aceste condiții, anumite date personale pot fi dezvăluite unor terțe părți, dacă este cerut de lege sau pentru a asigura livrarea produselor. Detalii suplimentare sunt disponibile în Politica noastră de confidențialitate.

Returul, livrarea neconformă sau parțială
Dacă, după livrarea comenzii, constatați lipsa unor produse sau produse neconforme, vă rugăm să ne contactați folosind datele de contact disponibile pe site-ul nostru.

În cazul în care produsul livrat nu corespunde cu cel comandat din cauza unei erori din partea vânzătorului, aveți dreptul de a refuza recepționarea acestuia. În această situație, vă vom returna întreaga sumă plătită pentru produsul lipsă.

În cazul în care vânzătorul nu poate livra întreaga comandă (de exemplu, unele produse nu sunt disponibile), acesta va trebui să vă informeze în prealabil sau să vă propună un înlocuitor pentru produsul lipsă. Aveți dreptul de a refuza livrarea parțială și de a solicita rambursarea sumei achitate pentru comanda respectivă, în cazul în care plata a fost efectuată online, înainte de livrare.

Suma plătită va fi returnată într-un cont IBAN pe care îl veți furniza. Pentru a evalua corect situația, vă rugăm să ne trimiteți dovezi ale neconformității (fotografii, înregistrări video etc.). În funcție de gravitatea cazului, vom decide dacă rambursăm întreaga valoare a comenzii sau doar parțial.